UX tłumu, Doświadczenia Emocjonalne (EX) – tego właśnie brakuje dotychczas we wszystkich propozycjach wartości związanych z UX. Emocji. Wyobraźmy sobie, że projektujemy dla klienta B2B usługę. Klient korzystając z usługi, przechodzi przez pewien proces: przez poszczególne etapy usług, punkty styku. Wchodzi w kontakt z pracownikami, z interfejsami i przedmiotami.
E-Sport stał się już popularną dyscypliną sportową i doczekał się swoich zawodów na poziomie niemalże olimpijskim. Co więcej, cechuje go pewien… prestiż.
Czasami gry mogą edukować lub zachęcać młodych ludzi do bycia bardziej dojrzałymi. poniżej podajemy kilka przykładów, w jaki sposób można wykorzystać gry do celów edukacyjnych i budowania dojrzałości u klientów.
Poniżej przedstawiamy koszyści ze stosowanie innowacji. Są one często istotne w projektowaniu nowych produktów, jednak według przeprowadzonych badań większość z firm nie widzi powodu do ich wprowadzania…
Pierwszy flagowy sklep Hipanda w Japonii to sklep odzieżowy dla masowej marki streetwear, który zawiera lustrzany labirynt w stylu Kusamy w czerni i bieli, naśladujący kolory i wzory futra gniewnego misia pandy znajdującego się w logo marki. Mroczna stylizacja sklepu nazywana niekiedy anty-Hello Kitty zamienia go we własną wersję domu duchów. Przestrzeń, zaprojektowana przez Curiosity, […]
Od pewnego czasu w Polsce coraz bardziej popularnym pojęciem jest design management. Niewiele osób jednak spotkało się z nim. Jaki jest jego kontekst? Pojęcie to łączy się z tzw. design thinking czyli myśleniem projektowym, które wykorzystuje się np. w projektowaniu usług, projektowaniu i wdrażaniu nowych produktów przemysłowych na rynek a nawet z projektowaniem biznesu. Design […]
Jak uczynić dla mieszkańców miast przestrzeń publiczną bardziej intrygującą, zachęcającą do dyskusji i zabawy? Można bawić się w przestrzeni miejskiej, można bawić się w klubach lub online, ale można też bawić się formą i rozmiarem obiektów małej architektury.
Przedstawiamy nasze pierwsze wideo promocyjne. Może nie jest idealne, ale przynajmniej obrazuje w jaki sposób myślimy:)