Strategia wzornicza w zespole multidyscyplinarnym nadaje kierunek projektowy.
DESIGN MANAGEMENT
ZARZĄDZAMY DESIGNEM -- WZORNICTWEM
- PRZEMYSŁOWYM
- WZORNICTWEM
- PRZEMYSŁOWYM
REPREZENTOWANIE INWESTORA
Design Manager reprezentuje interesy inwestora w kontaktach z projektantem, konstruktorem, grafikami 2D i specjalistami od marketingu dbając o ekonomiczny wymiar wzornictwa.
STRATEGIA DZIAŁAŃ
INTEGRACJA
Design Manager czuwa nad spójnością osiąganych wyników w projekcie z założeniami określonymi w briefie i specyfikacji produktowej.
ORGANIZACJA PROCESU
Usługi zarządzania designem to również koordynowanie pracy zespołu, projektowo – wdrożeniowego, przydzielanie zadań do wykonania i kontrola harmonogramu.
SYNCHRONIZACJA
Ważnym aspektem designu jest jego synchronizacja z procesami biznesowymi na różnych szczeblach funkcjonowania firmy. Design może inicjować nie tylko rozwój nowych produktów, ale również zmieniać model biznesu na bardziej efektywny.
POPRAWA WYNIKÓW
Celem Design Managera jest osiąganie jak najlepszych wyników w procesie projektowym. Są to m.in.: przyspieszenie procesu, wzrost przychodów ze sprzedaży z nowego produktu, wzrost dojrzałości wzorniczej w firmie.
STANDARD ZARZĄDZANIA
POTENCJAŁ INNOWACYJNOŚCI
DOŚWIADCZENI PARTNERZY
ZŁOŻONE PROJEKTY
UPRAWNIENIA
ASPEKTY WDROŻENIOWE
Proces Projektowy
STRATEGIA
STRATEGIA
PROJEKTOWANIE
PROJEKTOWANIE
Projektowanie bryły 3D nowego wzoru przemysłowego przez artystów.
PROTOTYPOWANIE
PROTOTYPOWANIE
Sprawdzanie wykonalności projektu i technologii produktu.
PREMIERA RYNKOWA
PREMIERA RYNKOWA
Wdrożenie produktu na rynek i marketing.