PROJEKTOWANIE USŁUG

  • SERVICE
  • DESIGN

PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ

UX Design to nie tylko makiet UX/UI dla zespołu IT. To również projektowanie i planowanie doświadczeń użytkownika w całej usłudze.

PODRÓŻ KLIENTA

Podróż klienta, czyli customer journey oraz planowanie schematu usługi tak, aby zsynchronizować ją z procesami biznesowymi firmy to właśnie service design.

PRODUKT JAKO USŁUGA

Projektowanie usług dla produktów cyfrowych (aplikacji) lub projektowanie usług zintegrowanych z produktem fizycznym (np. usługa dystrybucji produktu).

null

PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ

Uchwyćmy bolączki klienta i rozwiążmy je

null

PODRÓŻ KLIENTA

Kolejne etapy korzystania z usługi

null

PRODUKT JAKO USŁUGA

Produkt jako zintegrowana aplikacja lub usługa

SKUTECZNE USŁUGI

Service Design pozwala lepiej zaprojektować usługi na różnych etapach. Sprawia to, że usługi są przemyślane od początku do końca.

LIKWIDACJA BOLĄCZEK

Znajomość bolączek klienta i wąskich gardeł w usłudze pozwala wyeliminować kluczowe problemy. Dzięki temu utrzymasz więcej klientów przy swojej usłudze.

SYNCHRONIZACJA

Projektowanie usług oprócz doświadczeń klienta, uwzględnia również procesy biznesowe firmy. Podróż klienta i procesy w firmie łączą się.

KLIENT W CENTRUM

Klienci posiadają dostęp do wielu konkurencyjnych rozwiązań, korzystają z różnych źródeł dostępu do usług. Identyfikujemy ich nawyki i lifestyle.

DOBRE DOŚWIADCZENIA

Dla firm ważne jest, aby klienci dobrze zapamiętali ich markę. Projektując nowe usługi staramy się znaleźć sprytne rozwiązania, które przekonują klientów do powtórnych zakupów.

KONTEKST

Usługa to nie tylko czas korzystania z przez klienta z oferowanego rozwiązania, ale również etapy przed i po. Nasz horyzont widzenia jest szerszy niż tylko moment świadczenia usługi klientowi.

Proces Projektowy

STRATEGIA

STRATEGIA

Strategia wzornicza w zespole multidyscyplinarnym nadaje kierunek projektowy.

PROJEKTOWANIE

PROJEKTOWANIE

Projektowanie bryły 3D nowego wzoru przemysłowego przez artystów.

PROTOTYPOWANIE

PROTOTYPOWANIE

Sprawdzanie wykonalności projektu i technologii produktu.

PREMIERA RYNKOWA

PREMIERA RYNKOWA

Wdrożenie produktu na rynek i marketing.