STRATEGIA WZORNICZA

UWZGLĘDNIJ
  • KLIENTA
  • TRENDY
  • BIZNES
W DESIGNIE

AUDYT WZORNICZY

Audyt designu pozwala dokonać diagnozy przedsiębiorstwa w obszarze wzornictwa. Celem jest opracowanie klarownej wizji współpracy m.in. z projektantem.

BADANIA

Badania wzornicze użytkowników i ich doświadczeń, analiza zachowań użytkowników, aspekty ergonomii.

TRENDY

Poznaj trendy przemysłowe i innowacje wdrażane aktualnie w największych firmach na świecie. Zdobądź dobry foresight biznesowy.

RYNEK I BIZNES

Poznaj analizę swojej konkurencji, stwórz skuteczny model biznesu dla rozwoju nowego produktu i wyróżnij się na rynku.

INNOWACJE

Zaprojektuj innowacje w nowym produkcie lub usłudze korzystając z nowoczesnych metod wzorniczych takich jak np. design thinking.

null

AUDYT WZORNICZY

Poznaj kierunek

null

BADANIA

Odkryj potrzeby

null

TRENDY

Przewiduj

null

RYNEK I BIZNES

Ulokuj produkt na rynku

null

INNOWACJE

Zaskocz nabywców

POZNAJ TRENDY

Znajomość trendów, które mają istotny wpływ na nowy produkt pozwala zwiększyć ilość potencjalnych nabywców. Zapewnij sobie korzystną pozycję na rynku przyszłości!

EMPATIA Z UŻYTKOWNIKIEM

Nowy produkt powinien wpisywać się w potrzeby użytkowników i odzwierciedlać ich lifestyle. Poznaj lepiej zachowania swoich klientów!

NOWE PERSPEKTYWY

Strategia wzornicza weryfikację konkurencji często tworząc nową płaszczyznę konkurencyjności, w której firma ma większe pole do popisu. Odkryj nowe możliwości rynkowe!

NOWA MARKA

Wdrożenie nowego produktu na rynek wiąże się często z powstaniem nowej marki. Zaprojektuj nową i ekscytującą komunikację do klienta!

NOWE POMYSŁY

Niech współpraca zespołowa różnych specjalistów i design thinking stymulują innowacyjność w kreowaniu nowych, atrakcyjnych i modnych produktów!

SYNTEZA

Spośród wszystkich zebranych informacji, pomysłów i możliwości dokonamy syntezy, tworząc skuteczny kierunek dla designu nowego produktu.

Proces Projektowy

STRATEGIA

STRATEGIA

Strategia wzornicza w zespole multidyscyplinarnym nadaje kierunek projektowy.

PROJEKTOWANIE

PROJEKTOWANIE

Projektowanie bryły 3D nowego wzoru przemysłowego przez artystów.

PROTOTYPOWANIE

PROTOTYPOWANIE

Sprawdzanie wykonalności projektu i technologii produktu.

PREMIERA RYNKOWA

PREMIERA RYNKOWA

Wdrożenie produktu na rynek i marketing.